۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
شیب صعودی درآمدهای "ستران"

مقدار فروش ماهانه سیمان تهران در این دوره مالی برابر با ۲۴۵ هزار و ۲۵۲ تن بود که در مقایسه با ماه گذشته ۱۳ درصد افزایش داشت.

به گزارش بیدار بورس، شرکت سیمان تهران در مردادماه سال جاری از فروش محصولات سیمان خود در گروه‌های فله‌ای و پاکتی شناسایی کرد به درآمد ۳۴۸ میلیارد تومانی رسید که نسبت به میانگین درآمدی در ۴ ماه گذشته ۲۸ درصد بالاتر بود. درآمد مردادماه "ستران" در مقایسه با ماه گذشته ۲۹ درصد افزایش و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش را به همراه داشت.

شیب صعودی درآمدهای "ستران"

این شرکت سیمانی در ۵ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۳) درآمد تجمیعی یک هزار و ۴۲۹ میلیارد تومان محقق کرد. ستران در مردادماه موفق به افزایش درآمد تجمیعی ۱۳ درصدی شد.

شرکت سیمان تهران میزان درآمدی که در این دوره حاصل کرد مربوط به فروش آن‌ها در بازار داخل کشور بود و در بازار صادراتی نیز حضور نداشت. همین عملکرد در رابطه به عملکرد تجمیعی این شرکت گویاست.

میزان سرمایه‌ "ستران" در این دوره برابر با یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود.

شیب صعودی درآمدهای "ستران"

شرکت سیمان تهران بیشترین درآمدزایی که از خود بر جای گذاشت مربوط به سیمان فله با ۱۸۵ میلیارد تومان بود، نرخ فروش این محصول یک میلیون و ۴۱۸ هزارتومان در ازای هر تن به ثبت رسید. نرخ فروش سیمان فله در مردادماه ۱۷ درصد رشد را به دنبال داشته است. نرخ فروش سیمان پاکتی نیز در مردادماه با افزایش ۹ درصدی به نرخ یک میلیون و ۴۲۷ هزارتومانی در ازای تن رسید.

مقدار فروش ماهانه سیمان تهران در این دوره مالی برابر با ۲۴۵ هزار و ۲۵۲ تن بود که در مقایسه با ماه گذشته ۱۳ درصد افزایش داشت. بیشترین مقدار فروش سبد محصولات ستران در اختیار سیمان فله با ۱۳۱ هزار و ۳ تن بود.

کد خبر 38315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =